Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

27 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Tas is ingepakt en de zin om te vertrekken is groot! Morgenavond vlieg ik naar Nepal en na 1 nachtje in Kathmandu ga ik het klooster in (Kopan Monastery in de buurt van Kathmandu). 10 dagen mediteren en daarna horen jullie wel wat ik dan van plan ben!

• 27 Januari 2015 - 18:17

Simone :

Wat leuk, ineens een berichtje over je aanstaande avontuur in mijn inbox :-). Heb een goede reis en ik wens je (jullie) een fantastische tijd toe, Anne. Geniet er met volle teugen van! Hoop dat je veel moois mag ontdekken, zowel van de prachtige wereld als wellicht ook van jezelf :)? xoxo

• 27 Januari 2015 - 18:36

Ans & Ko:

Heel veel liefs van ons lieverd!
    Doe je wel voorzichtig?.

• 27 Januari 2015 - 19:55

Govert:

Een heel goede tijd gewenst!

• 28 Januari 2015 - 08:54

Caroline:

Ik wens je een goede bijzondere en leerzame reis. Ook de reis in jezelf. Xx Caroline

• 01 Februari 2015 - 16:42

Jeanette:

Hoi Anne,
    Ben heel benieuwd hoe zen je uit het klooster komt en wat het vervolg van je reis zal zijn.
    Succes en geniet ervan!

Groetjes Jeanette