We zijn er klaar voor?! (+foto's feestje) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor?! (+foto's feestje) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor?! (+foto's feestje)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

01 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Over minder dan 24 uur zitten we in het vliegtuig, stoelen zijn gereserveerd dus er kan niets meer mis gaan! (denken we :)) Morgen vertrekken we rond 17u vanaf Abcoude naar Schiphol omdat er waarschijnlijk wel een behoorlijke file zal staan. Om 19:25u moeten we door de douane dus dan hebben we nog tijd om 'afscheid' te nemen.
Feestje zaterdag was erg geslaagd, de foto's laten dit ook wel zien. Nou wie weet nog tot morgen en anders tot ziens op de website!

Anne en Peter

• 01 November 2005 - 22:06

Ans:

leuke foto's , leuk feest en nu nog een schitterende reis
    tot morgen
    xx ans en ko

• 02 November 2005 - 05:26

Jolan:

heeey

echt heel veel plezier daar...!!!
    ik ga jullie zeker volgen via de site...!
    liefs voor beide
    xxx
    jolan

• 02 November 2005 - 07:23

Iris En Fam.:

Hi Anne en Peter, we wensen jullie een fantastische reis! Veel plezier. Liefs van ons 4-tjes!

• 02 November 2005 - 09:28

Govert:

Zaterdag was leuk! Ik had nooit zo vroeg weg moeten gaan... Heel veel plezier gewenst en we houden jullie in de gaten ;-)

• 02 November 2005 - 17:26

Aernout:

Nou, schiphol heb je alvast gehaald, zo begrijp ik. Nog ff en je bent door de douane. Het is gek, om jelui zo lang niet te zien. We houden je in de gaten. Alle goeds, onnoemelijk veel plezier succes en sterkte en tot over driekwart jaar.

aernoe

• 02 November 2005 - 22:45

Daphne:

Jullie zijn veilig de douane doorgegaan en zitten nu ergens hoog in de wolken waarschijnlijk al te genieten van het vooruitzicht acht maanden met z'n tweetjes door te brengen. Heerlijk vooruitzicht!!
    Liefs Daf

• 03 November 2005 - 16:16

Lillian:

Als het goed is zijn jullie nu wel aangekomen...goede reis gehad?
    Ik kijk met spanning uit naar alle verhalen!
    Veel plezier,
    liefs Lieke

• 03 November 2005 - 19:08

Aernout:

nou jongens, het is al weer een etmaal geleden dat jullie vertrokken, dus inmiddels ben je gearriveerd, gehoteld, en uitgeslapen. Hoestienou?