Eerste bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

07 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Hi!

Welkom op onze waarbenjij.nu pagina! 2 November vertrekken we naar Indonesie om onze reis van ongeveer 8 maanden te beginnen die na Java en Bali door Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, China, Mongolie en Rusland zal gaan. Althans, dat denken we nu. Om te weten waar we echt naar toe gaan moet je deze website volgen! Meld je aan voor de email updates en je wordt op de hoogte gehouden van onze avonturen :)

Don't forget, 29 oktober nog een groot feest op de jacob van lennepstraat 308 I!

Anne en Peter

  • 07 Oktober 2005 - 17:43

    Frank:

    Ik zal even kijken of ik kom de 29e. misschien komt joeri dan terug uit afghanistan, en dan gaan we hem ophalen. Maar vorige keer kwam ie ook een week later, dus dat zegt nog niets.

    Is het gewoon bij jou thuis dan ?

  • 08 Oktober 2005 - 11:28

    Vera Zwaan:

    Tjonge,jonge, dat ziet er allemaal professioneel uit zeg! Ik ga er vanuit dat jullie reis net zo profi is uitgestippeld en zal verlopen! Natuurlijk komen we op jullie feestje (en nemen een stoel mee). Liefs van ons allemaal

  • 17 Oktober 2005 - 09:43

    Ans:

    ook wij zullen op je feestje zijn en gaan jullie helemaal volgen.
    de site is geweldig, maa ik had ook niet anders verwacht van jou.
    heel veel succes voor jullie twee en natuurlijk een dikke knuffel
    ans en ko

  • 17 Oktober 2005 - 20:31

    Lillian:

    Hee Anne,
    je zult wel begrepen hebben dat ik niet kom de 29e :P. Vind een retourtje net wat te duur...Heb me wel aangemeld hoor voor mails :)
    Succes nog met de voorbereidingen,
    liefs Lieke

  • 20 Oktober 2005 - 08:59

    Sonja:

    ik wens jullie HEEL VEEL plezier en hoop dat jullie de tijd van jullie leven krijgen!!!!
    dikke kus

  • 24 Oktober 2005 - 17:15

    Nicole:

    hé anne
    jammer dat het zo misgelopen was zelf pas zondag middag thuis na wat problemen zaterdagnacht, hoe dan ook.....véél plezier en ik ga jullie avonturen zeker volgen

    dikke kus nicole

  • 27 Oktober 2005 - 13:35

    Marion:

    lieve schatten, ik ga jullie vast mailen nu ik zo'n prachtige computerheb. veel liefs van mij

  • 01 November 2005 - 18:58

    Frank:

    Lekker suf.. Joeri komt een week later terug, maar woensdag kreeg joyce te horen dat ze vrijdag aan dr knie kon worden geopereerd. Ik moest er dus verzorgen van het weekend, dus was er niet. Hoop dat het evengoed gezellig was? :-) denk het wel. groetjes !

  • 01 November 2005 - 20:27

    Daphne:

    Heel, heel veel succes met z'n tweetjes. Maak er een mooie en onvergetelijke tijd van. Geniet van alles wat je tegenkomt en pas goed op elkaar.
    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne en Peter

3 maanden naar Azie!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 75714

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 03 Mei 2015

Azie 2015

02 November 2005 - 03 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: