pakjesavond op Schiphol? - Reisverslag uit Neuquén, Argentinië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu pakjesavond op Schiphol? - Reisverslag uit Neuquén, Argentinië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

pakjesavond op Schiphol?

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

14 November 2006 | Argentinië, Neuquén

Lieve allemaal,

laten we maar meteen met het grote nieuws beginnen: 5 december staan we weer op Schiphol. "HUH?" zullen de meesten van jullie nu wel denken, "wil Peter zo graag cadeautjes krijgen voor z´n verjaardag? Hebben jullie het nu al gehad daar? Willen jullie soms aan het werk gaan in Nederland?"

Tsja, ja en nee.. (vul zelf maar in waar de ja en nee voor gelden)
Het komt voornamelijk doordat ons flexibele ticket, heeeeeeeel erg INFLEXIBEL blijkt te zijn. Afgelopen week hebben we geprobeerd ons ticket te wijzigen naar een datum rond 10 januari. Helaas kregen we bericht dat de 1e datum waarop we kunnen vliegen 6 februari is. Bijna een maand later dan we willen dus! Hele moeilijke keuze dus, of vanaf nu nog maar 3 weken, of bijna 3 maanden. We hebben voor de 3 weken gekozen, we gaan nog een paar hele coole dingen doen en dan naar huis.

Dus.. Chili zijn we al weer uit. Santiago was heel erg modern, luxe en duur. In het lake district (nog verder naar het zuiden) is het waarschijnlijk prachtig als het zomer is (nu lente) en niet als je wegregent in een tentje... Vanaf de Grote Oceaan zijn we op de vlucht geslagen voor de regen en hebben we morgen hopelijk met een stralend zonnetje uitzicht op de Atlantische Oceaan.
Morgen komen we aan in Puerto Madryn, zie landkaart, waar we 2 dagen gaan blijven om penguins en walvissen te zien (hopen we).

Daarna in een volgepland programma zo veel mogelijk zien in de tijd die we nog hebben. Wat we precies zien zetten we uiteraard weer op de website!

Tot snel dus?!

Liefs van ons

• 14 November 2006 - 20:55

Ans&ko:

dat is een verrassing!
    ik vind het niet erg hoor als jullie weer veilig thuis zijn.
    maar...geniet nog maar even dubbel nu je vakantie iets korter is geworden
    liefs

• 14 November 2006 - 21:02

Liesbeth:

Tjeetje, aftellen dus! Geniet nog en als ik in nederland ben, hou ik me aanbevolen voor lifeverslag! groeten, liesbeth

• 14 November 2006 - 23:02

Carin:

Lieve Peter en Anne.
    Tijdens het bridgen al zoiets gehoord van je moeder via je sms-je! Byzonder hoor.
    Jullie kunnen toch niet zo lang zonder ons als jullie dachten he.
    Toch wel gezellig hoor als jullie weer terug zxijn. Bovendien hebben jullie weer ontzettend veel gezien en heel byzondere ervaringen opgedaan nietwaar. en nu blijft er ook nog iets te wensen voor een volgende keer over tenslotte.
    Heb je tant Jeanne(Priscilla) gemaild en gaan jullie daar nu nog naar toe of helemaal niet meer deze reis.
    We merken het wel. Geniet dan die drie weken nog maar flink en kom gezond, bruin en veilig maar Peter's verjaardag en pakjes-avond vieren in ons koude natte kikkerlandje.
    Liefs Carin en de rest

• 15 November 2006 - 06:17

Jose:

wow surprise ?!? :-)) Wel leuke dat jullie terug komen! Ik kom de 11e terug uit Kenia dus houdt rond die tijd een avond/ dag voor me vrij!
    kus

• 15 November 2006 - 07:32

Pim:

Wat een geweldige verhalen! Geniet er nog even extra van deze resterende weken!

• 15 November 2006 - 08:34

Vera:

Leuk als jullie weer in de buurt zijn en gewoon weer een nieuwe trip gaan bedenken!

Geniet van deze laatste weken!

Liefs, Vera

• 15 November 2006 - 16:33

Francis En Loes:

Op die manier houden jullie toch geld over voor een volgend tripje of worden er nu Sinterklaas cadeautjes van gekocht? (hi, hi). Jongens geniet nog maar heerlijk daar. Liefs.

• 17 November 2006 - 18:42

Joep En Femie:

Hi lieverds, zit nu bij je moeder. Onze reakties op jullie stories zijn nooit overgekomen. Raar. Computers doen toch soms gekke dingen. Ik heb echt al zeker 6 keer gereageerd, maar goed genoeg hierover. Heerlijk jullie verhalen te volgen. Wat een wereldreis maken jullie. Geniet nog de laatste weken. Goede reis terug en tot pakjesavond. Dikke zoen van ons.

• 19 November 2006 - 07:33

Jose En Mita:

hallloooo!! nog wat nodig uit kenia? breng voor ons maar een sombrero.
    lfs