Bijna naar Brazilie - Reisverslag uit Ciudad del Este, Paraguay van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Bijna naar Brazilie - Reisverslag uit Ciudad del Este, Paraguay van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Bijna naar Brazilie

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

27 November 2006 | Paraguay, Ciudad del Este

Hi!

Daar zijn we weer eens, misschien ons laatste berichtje voordat we weer in Nederland zijn, misschien ook niet!

bij dit bericht plaatsen we nog wat foto`s van de laatste tijd, eindelijk werkt de usb-port mee..

In Paraguay hebben we een Jesuieten missie bezocht, zie foto. Van deze voormalige `bekeer-stad` was nog best veel over dus we hebben een aardige indruk gekregen van de omvang ervan.

Daarna zijn we naar Ciudad del Este gegaan, waar we nu 3 nachten geslapen hebben. Vanuit hier hebben we de gigantische Itaipu dam bezocht, en hebben we de Iguazu watervallen vanuit Brazilie en Argentinie bekeken. Nu hebben we heeeel veel extra stempels in ons paspoort, omdat we elke dag paraguay in- en uitmoesten en natuurlijk ook het land dat we even voor een paar uurtjes bezochten..
De watervallen van Iguazu zijn echt gi-gan-tisch en heel erg mooi! We kunnen nu maar een paar foto`s plaatsen dus de rest houden jullie tegoed als we weer in NL zijn.

Vanavond gaan we naar het Noorden van Paraguay, waar we Brazilie ingaan. We willen naar Bonito gaan, waar je zou moeten kunnen snorkelen in een hele heldere rivier met honderden tropische vissen. Dit leek ons wel een mooie besteding van Ans haar geld, dus alvast bedankt mochten we geen bericht meer plaatsen!

We eindigen onze trip in Sao Paulo, vliegen 4 dec `s avonds en komen de 5e om 11_15u aan hopen we.. (vluchtnummer KL798 voor de geinteresseerden).

Tot snel!

Liefs van ons

• 27 November 2006 - 21:15

Moon:

Eten ziet er lekker uit en de foto's zijn echt moooooi!! Geniet van jullie laatste dagen!! Kus Moon

• 27 November 2006 - 21:25

Liesbeth:

Fantastisch! Nog hele fijne dagen voor jullie weer naar nederland gaan.
    Hartelijke groet vanaf Aruba, liesbeth

• 27 November 2006 - 22:19

Lieke:

Nou het is goed te zien dat jullie je afkomst niet verloochenen. De Kunder en de zijnen zouden trots zijn op jullie ;)
    Als ik ook niet meer mail, alvast een hele goede reis en tot snel!!
    Liefs Lieke

• 27 November 2006 - 23:15

Ans &ko &klumpertje:

leuke foto's jongens en dat snorkelen moet je zeker doen. jullie hebben niet voor niets een onderwatercamera meegenomen. ik ben benieuwd naar de foto's , maar nog veel meer naar jullie

liefs

• 28 November 2006 - 05:33

Jose:

wow impressive pics hey :-)
    tot snel dan maar!
    kus

• 28 November 2006 - 09:50

Francis En Loes:

Fantastisch, fantastisch.
    Geniet nog met volle teugen.Als jullie toch naar huis moeten, de chocoladeletters liggen klaar.

• 28 November 2006 - 16:38

Aernout:

Jezus! Jezuiten, waar is mijn geweer. Pas op jongens, Maxime Verhagen is ook een Jezuiet! Zitten jullie geslachtsdelen er nog aan?

• 28 November 2006 - 17:28

Carin:

Hai Peter en Anne. Wat een prachtige foto's weer he. Doen jullie tante Jeanne heel veel groeten van mij en zeg maar dat als zij niet komt deze zomer ik er heel erg hard over denk om naar haar toe te gaan.

Nog heel veel plezier, hopelijk lekker snorkelen en liefs en tot snel al weer he.
    Carin en de rest.

• 05 December 2006 - 09:12

Joke H:

Nu hangen jullie nog in de lucht(10 uur)en straks weer wennen aan het leven in (het nog niet zo winterse) Nederland. Ik heb met plezier jullie prachtige foto's bekeken. Anne, wat was je bang voor dat reptiel; en dapper dat je bleef staan!
    Fijne decembermaand gewenst