Aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

04 November 2005 | Indonesië, Batavia

We zijn er! Wat zullen we zeggen.. tis hier HEET! Maar ook wel leuk :) Na een kwartier gewacht te hebben tot internet explorer opende, kunnen we nu eindelijk typen. De eerste nacht hebben we in een wat luxueuzer hotel gezeten, maar nu zitten we echt in een low-budget oud krot... Maar het kost dan ook 5x minder, joepie! De eerste immense kakkerlak is al gespot (niet die uit rotterdam hoor). Morgen gaan we naar Kota (oude batavia) en gaan de ubertoerist uithangen en heeel veel filmen en foto's maken. Binnenkort komen de eerste foto's (als de computers het aankunnen). Status 4 november: -niet bestolen, wel afgezet
- verder moeten we nog wel heeel erg wennen aan de locale valuta en het hele backpacker's gebeuren. Ook die aap die de hele tijd vanaf z'n toren in de moskee staat de schreeuwen irriteert ons best aardig... Maar daar moeten we maar aan wennen.
Binnenkort meer berichten over ons avontuur en leuk dat men ons in grote getale kwam uitzwaaien op Schiphol!!!
Groetjes, Anne en Peter

  • 04 November 2005 - 11:40

    Jolan:

    heeey!!

    wat leuk dat jullie het naar je zin hebben... heet? nou haha beter dan de regen hier in het kikkerlandje..!
    helaas kon ik niet komen naar schiphol.. ging het niet redden met de treinen..
    maar ik ga julie zeker volgen via dit...
    ben zeer benieuwd naar de fotos
    knuffff
    jolan

  • 04 November 2005 - 11:40

    Ans:

    oke schatten
    ben benieuwd naar de eerste foto's
    xxxans&ko

  • 04 November 2005 - 11:58

    Agnes:

    Yeah!!! Spannend!!! Ik ben nu al jaloers, lekker aan het studeren... :-(

  • 04 November 2005 - 12:26

    Caroline:

    Haaaaai,

    Ja,ja....wat fijn dat ik nu al een email van jullie krijg!
    Hoe heet is heet?
    Over heet gesproken: hebben jullie al pedis gegeten?
    Toedeledoki en dikke kus

  • 04 November 2005 - 12:47

    Linda:

    Leuk om nu al wat van jullie te horen! Kunnen jullie een beetje communiceren met de mensen daar?
    xxx

  • 04 November 2005 - 18:44

    Niek:

    Lieve Anne en Peter, leuk dat jullie daar ook al meteen een huisdier hebben! Waarmee zijn juliie afgezet? Toch niet met het kopen van kleding? Of was het weer een fietstaxi? Ok Anne, hit them hard!Je kan het. Doe de groeten aan het Merdekka plein in Jakarta. Hebben julie apen in de moskee? Laat de lokale moslims het hier maar niet horen. Zit je gelijk in de ban! Geniet verder van jullie avontuur. Ik ben NIET jaloers. Ahum.
    Knuffel,
    Niek

  • 06 November 2005 - 18:47

    Vicencio:

    Nou ik was op Texel dit weekend en daar hadden ze zachte, wollige schapen. En sommigen hadden een blauw kontje. Maar wees niet bang: verder is het hier gewoon kut en ik ben zekor jaloers op jullie.

  • 06 November 2005 - 18:53

    Linda:

    Hey!!
    haha, fijn he dat gejengel uit de moskee om 5 uur sochtends!! Maarre, ik was nog wat vergeten door te geven: als je in Pangandaran, Java aankomt moeten jullie ff op zoek gaan naar Kasbo. Zeker aan te raden met hem op pad te gaan. Hij werkt bij bungalows Yuli beach of aan een bewoner vragen. Er wonen ongeveer 10 mensen dus iedereen kent elkaar daar. Doe hem maar de groeten van mij en Terence. Heeeeel veel plezier nog!!!!
    Kuzz Linda

  • 06 November 2005 - 18:55

    Linda:

    Hey!!
    haha, fijn he dat gejengel uit de moskee om 5 uur sochtends!! Maarre, ik was nog wat vergeten door te geven: als je in Pangandaran, Java aankomt moeten jullie ff op zoek gaan naar Kasbo. Zeker aan te raden met hem op pad te gaan. Hij werkt bij bungalows Yuli beach of aan een bewoner vragen. Er wonen ongeveer 10 mensen dus iedereen kent elkaar daar. Doe hem maar de groeten van mij en Terence. Heeeeel veel plezier nog!!!!
    Kuzz Linda

  • 06 November 2005 - 19:47

    Simon:

    ik hoop dat het allmaal goed gaat ik begin jullie al te missen maar ja nog heel veel plezier en ik hoop snel een paar foto's op deze site te zien

  • 07 November 2005 - 10:56

    Marion:

    lieve schatten. Zijn jullie aan het genieten? Hier geen spannend nieuws,Michiel gaat wel steeds verder achteruit,maar heeft toch soms ook nog goede momenten waar hij dan van geniet, Ben met Niek naar het kapelletje op de begraafplaats in Noordwijk geweest omdat Michiel wilde dat ik dat gezien zou hebben. Een vreemd idee om daar te zijn. Verder eigenlijk geen groot nieuws, het blijft afwachten. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Lieve hug van mij

  • 07 November 2005 - 13:13

    Vera:

    Ver weg, maar toch dicht bij!! We hopn dat dat gevoel de hele reis zo blijft. Heerlijk om op de hoogte gehouden te worden!
    Liefs Vera & de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne en Peter

3 maanden naar Azie!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 75720

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 03 Mei 2015

Azie 2015

02 November 2005 - 03 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: