Kort bericht met veeeel foto´s - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Kort bericht met veeeel foto´s - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Kort bericht met veeeel foto´s

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

01 Oktober 2006 | Peru, Huaraz

Hello allemaal!

We zijn dus hoog in de Andes in Huaraz. Overal om ons heen zijn grootse besneeuwde bergen te zien, vele van +6000 meter! Vandaag hebben we twee bergmeren bekeken en morgen gaan we sneeuwballen gooien op een gletsjer. Er ligt helaas te weinig sneeuw, anders hadden we nog een afdalinkje op de ski´s kunnen maken...

We plaatsen bij dit bericht nog wat foto´s van de Galapagos en de laatste dagen op het vaste land.

Ligt er ook al sneeuw in Nederland, of is er alleen maar regen?

Groetjes,

Peter & Anne

• 02 Oktober 2006 - 06:46

Lieke:

Hee Anne en Peter!

Wat leuk een reactie van jullie! Hier gaat alles prima hoor! Superlekker weer en een mooie omgeving.

Jullie vermaken je ook wel zo te zien. Weten jullie al wanneer jullie terug naar NL gaan? Ik 24 december. Nou ja, we zien elkaar daar wel weer.

Veel plezier in ieder geval!

XXX Liek

• 02 Oktober 2006 - 10:07

Ans &ko:

hier is de herfst begonnen, maar nog niet ernstig hoor. verder hier geen nieuws, dus..geniet maar lekker samen

• 05 Oktober 2006 - 13:08

Nanja:

Hey! Gave foto's zeg! Jammer dat jullie niet kunnen skieen :(

Ik ga mijn foto's van Marokko ook binnenkort online zetten. Veel plezier! xx