Aangekomen! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

05 September 2006 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal!

We zijn veilig aangekomen in Quito. De vlucht ging voorspoedig en samen met Laurens was erg gezellig.
Vlak voordat we in Quito aankwamen vlogen we over een prachtig berglandschap, daar plaatsen we zo wat fotos van.

Bij aankomst in Quito werd Laurens opgehaald en mochten wij meerijden. Eenmaal bij zijn *********hotel werden wij naar de backpackersarea gebracht; wat een luxe! Op zoek gegaan naar een kamer en die uiteraard gevonden. Prima kamer, met eigen toilet en douche, wat altijd erg fijn is.
Zodirect gaan we lunchen met Laurens (het is hier nu 12u) en gaan we wat van de stad bekijken.

We denken dat we hier nog 1 dag blijven, om het oude deel van Quito te bezichtigen. En daarna... daar gaan we nog even over nadenken!

We houden jullie op de hoogte,

liefs Anne en Peter

ps mobiel zijn we niet te bereiken in Ecuador!

• 05 September 2006 - 17:32

Ans&ko:

oke schatten veel plezier

• 05 September 2006 - 21:04

Marion:

Jeerlijk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. De foto's laten al weer direct een ander leven zien dan ons vlakke landje. Geniet maar lekker, wij denken aan jullie. Heel veel liefs van mij.

• 06 September 2006 - 06:00

Jose:

en dan kan de pret vanaf nu weer beginnen :-) :-)
    have fun!

• 06 September 2006 - 07:38

Caroline:

Toppie,muy bueno, keigaaf,vet cool,ect.
    Tempeltje mischien?
    kus van zus