Nog minder dan 2 weken!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Nog minder dan 2 weken!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Nog minder dan 2 weken!!!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

22 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hello allemaal!

Ja de titel liegt er niet om! Over 13 dagen stappen we weer op het vliegtuig om een ander deel van de wereld te bezoeken. Ditmaal zal het Zuid-Amerika worden. We vliegen eerst naar Quito, de hoofdstad van Equador. Dat zal wel even wennen zijn, aangezien de stad op bijna 3 kilometer hoogte ligt. Alles relaxed en rustig aan doen... In Quito willen we een reis gaan regelen naar de beroemde Galapagos eilanden. Na deze trip gaan we over land richting Sao Paulo, Brazilië.

We weten nog niet via welke route/landen en we hebben ook geen einddatum. Als we geen zin meer hebben (of het geld is op, snik snik) gaan we weer terug. Dat maakt het reizen juist zo leuk, geen verplichtingen en we zien wel waar we heen gaan.

We hebben er weer enorm veel zin in en zullen jullie via deze site op de hoogte houden van al onze belevenissen!

Peter & Anne

• 22 Augustus 2006 - 09:19

Ans&ko:

dat is het betere werk jongelui.
    geniet er maar van
    liefs

• 22 Augustus 2006 - 09:46

Lieke:

Wat goed zeg! En al lekker snel. Ik ga de derde weg, dus zal vanuit Australië jullie reisverhalen gaan lezen!

Veel plezier!

XXX Lieke

• 22 Augustus 2006 - 09:54

Francis En Loes:

We verheugen ons nu al op de reisverhalen en foto\'s!

• 22 Augustus 2006 - 10:09

Vicencio:

sorry, kan het niet laten: Ecuador is met een C

• 22 Augustus 2006 - 10:10

Vicencio:

Wat ik eigenlijk bedoel: veel plezier daaro. Los saludo muchachos!

• 22 Augustus 2006 - 11:16

Agnes:

Hey, heel veel plezier!!! Zit zelf op 3700m nu en is goed te doen! Ben enkele dagen rond 5000m geweest, beetje sneller buiten adem dan anders, maar geen mountain sickness of zo!! tot mails

• 23 Augustus 2006 - 08:18

Vera:

Wij tellen mee af!

Liefs,

Vera, Rien en kids

• 24 Augustus 2006 - 11:39

Jose:

ja ja en we zijn weer zeeeeeeeeeer benieuwd naar de verhalen!
    veel plezier!
    kus J

• 24 Augustus 2006 - 17:17

Lillian:

Nee hoor, ben niet jaloers, alweer niet ;)
    Is al wel weer snel zeg, ben bang dat ik voor die tijd niet meer in Amsterdam ben...
    Veel succes met de tassen weer inpakken en ook deze reis zal ik op de voet volgen.
    Liefs Lillian

• 25 Augustus 2006 - 17:31

Carin:

Peter en Anne,
    Ik lees jullie pas net ,dus het is nu nog maar 10 dagen . Alvast heel veel plezier gewenst.
    Carin en de rest