Winterslaap?! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Winterslaap?! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Winterslaap?!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

06 September 2006 | Ecuador, Quito

Goedemorgen allemaal,

ja we weten dat het voor jullie al bijna avond is, maar wij zijn pas net wakker. Vanaf 15:30u gisteren tot 9u vanochtend hebben we geslapen... Niet eens gegeten! Vanochtend moesten we wel de pepernoten van Carin opeten, anders waren we misschien wel flauw gevallen. Heerlijk ontbijtje! :)

We hebben zo juist ons ticket naar de Galapagos geboekt. Op 11 september (euh mooie dag?) vliegen we vanaf Guayaquil. We hebben een open ticket dus kunnen terug wanneer we willen.

De komende dagen gaan we afzakken richting Guayaquil, maar welke plaatsen we precies gaan bezichtigen weten we nog niet. Dat merken jullie wel bij het volgende bericht.

Het is hier overigens best wel erg gesteld qua criminaliteit, iedereen waarschuwt ons en gisteren is Laurens´tas gestolen uit het cafe waar we zaten te lunchen.. We letten dus erg goed op!
Verder is het lekker weer, zo´n 23graden dus dat is stukken beter dan we hadden verwacht. Ook hebben we geen last van de hoogte.

Nu gaan we richting het oude gedeelte van de stad, waar allerlei koloniale gebouwen te bezichtigen zijn.

We zullen niet elke dag posten hoor, maar dit moesten we even kwijt ;)

Liefs Anne en Peter

• 06 September 2006 - 17:05

Wina:

Hoi Anne en Peter

Wat gaaf dat jullie weer in de gelegenheid zijn om zo'n reis te maken. Geniet ervan!

Wina Nieuwenhuizen

• 06 September 2006 - 17:41

Ans&ko:

dat was snel raak met die tas. let maar extra goed op en succes op de eilanden. wij gaan een paar dagen naar duitsland.iets dichterbij, iets korter, maar ook leuk hoor.

liefs

• 06 September 2006 - 18:25

Caroline:

Aernout zag net de foto 'op de markt'.
    Zijn reactie: 'Hebben ze een indiaan gevangen?'
    Kus van zus

• 06 September 2006 - 18:40

Linda:

Leuk om nu alweer van jullie te horen! Ah ik ben jaloers op jullie reis hoor (en ik maar zwoegen op mn cursus)! Geniet ervan!

• 07 September 2006 - 01:52

Liesbeth:

Enig, dat was altijd een wens van ons, heeft niet zo mogen zijn.Wil je de post naarkuinaruba@gmail. com sturen. Deze box maak ik bijna niet open. Nog heel veel plezier

• 07 September 2006 - 11:59

Vera, Rien:

Heerlijk om jullie weer op Jesus-sandalen te zien lopen! Stukken beter dan die stoere bergschoenen(die natuurlijk ook heel nuttig kunnen zijn).
    Rien is vanochtend teruggekomen uit India en vindt dat jullie daar na 2 jaar werkervaring (Jullie zullen er dus toch echt eens aan moeten geloven) heen moeten om een jaar een post-universitaire opleiding te gaan volgen. Hij zal binnenkort daar zelf meer over mailen.
    Voorlopig genieten!!
    Liefs van ons allemaal

• 08 September 2006 - 08:23

Carin:

Wat heerlijk dat de reis weer goed verlopen is en wat een mazzel dat je zo'n tante hebt die in september al pepernoten koopt he!
    Genieten jullie maar lekker, veel plezier en tot mails.
    Groetjes van Carin en de rest.