Op naar Thailand! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Op naar Thailand! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Op naar Thailand!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

29 December 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!

Leuke kerstdagen gehad? Wij hebben aparte kerstdagen gehad, want we hebben eigenlijk geen kerst gevierd.. Wel ietsjes luxer uit eten gegaan, maar wat we gegeten hebben vertellen we maar niet :) Eigenlijk alleen maar op strand gelegen en lime juice gedronken, helemaal niet verkeerd! Maar volgend jaar willen we wel weer thuis zijn met kerst. Denken we :)

De dagen op Pulau Pangkor (stond niet op de kaart, maar ligt naast Lumut) waren dus erg relaxed en rustig. We hebben ook nog een bijna verlaten strand gevonden, waar de tsunami is langsgeweest (denken we) want het helft van het beachresort was weggespoeld en de bomen lagen ontworteld op het strand. Beetje raar dus, maar heeft wel mooie foto's opgeleverd die we zo ook zullen plaatsen.

Na kerst wilden we naar Kuala Selangor om vuurvliegjes te bekijken, maar het zou nog 4 uur duren voordat de bus ging en dat zagen we echt niet zitten. Bus naar Penang genomen, een groot eiland (staat wel op de kaart) en daar nu 3 dagen geweest. We hebben alle hoogtepunten van Georgetown gezien en zijn vandaag het eiland over geweest om hoogtepunten in de omgeving te zien. Dat waren heel veel tempels met 10 duizenden kleine en heeeeeele grote boeddha's erin, die foto's plaatsen we in 2006 want van USB aansluitingen hebben ze hier nog niet gehoord.

Onze plannen zijn weer een beetje gewijzigd, want we hebben besloten ook nog naar myanmar te gaan! Dat doen we dan nadat Marion en Niek op bezoek zijn geweest, dus begin februari. De planning wordt dan maart laos, april cambodja, mei vietnam, juni china/ mongolie/ rusland, zodat we rond 30 juni weer thuis zijn.

Morgenochtend vertrekken we naar Thailand, naar een idyllisch, geisoleerd eiland, waar we oud en nieuw gaan vieren! We zullen geen bereik hebben denken we, dus dan horen jullie weer van ons op 1 of 2 januari!

Alvast een goed voornemen voor jullie: hou ons op de hoogte (zelfs van champions league uitslagen)! We vinden het erg leuk om te horen wat er in Nederland gebeurt dus...
Wij blijven uiteraard berichten plaatsen!

Nou fijne jaarwisseling en voorzichtig met vuurwerk he ;) Ook alvast sterkte met de katers op 1 januari :)

Veel liefs, Anne en Peter

• 29 December 2005 - 13:43

Liesbeth Kuin:

voor jullie een heel mooi uiteinde en een goed begin van 2006.
    Nog vele mooie reizen gewenst liesbeth

• 29 December 2005 - 13:55

Anne En Peter:

Helaas, slechts 4 foto's, internetverbinding werkt niet mee.. Volgende keer meer!

• 29 December 2005 - 14:25

Deborah:

Hallo! Alvast hele fijne jaarwisseling gewenst! Even iets grappigs, marieke (je weet wel, vriendinnetje van mij) Hebben we net op het vliegtuig gezet naar thailand, ze vliegt alleen via Kuala Lumpur, dus wie weet zit je wel samen met haar in 't vliegtuig! (zou wel heel toevallig zijn, maar je weet t natuurlijk nooit!
    Liefs, Deborah

• 29 December 2005 - 20:35

Alex:

Hier sneeuwt het en het KNMI geeft weerwaarschuwingen voor oudjaarsnacht. We drinken er eentje op jullie en jullie waarschijnlijk onvergetelijke jaarwisseling. Tot volgend jaar!

Alex

• 30 December 2005 - 09:12

Ans&ko:

lieve schatten.
    een heel gezellig en bijzonder oud en nieuw. wij gaan het op de traditionele manier vieren bij marion en niek. een beetje bridgen en kletsen, de jongelui wat plezier maken. simon is al een tijdje in de ban van het vuurwerk, dus het zal weer een knallend begin van 2006 worden.
    heel veel liefs en binnenkort zal ik eens mailen.

• 30 December 2005 - 17:42

Daphne:

Lieve allebei,

Terwijl jullie waarschijnlijk heerlijk weer hebben ligt er hier momenteel een dik pak sneeuw buiten. Witte kerst maar dan een beetje te laat. Morgen oud en nieuw mij marion en niek, je kent het wel. Daarna nog even de kroeg in. Jullie een hele fijne jaarwisseling en tot in 2006!!
    Liefs van ons

• 03 Januari 2006 - 20:45

Jolan:

heeey

sorry beetje late reactie.... ik heb net pas de mails gelezne... het ziet er allemaal heerljk uit.. best wel vet eigenlijk dat julllie die plek van de tsunami hebben gezien..! lijkt me wel iets aparts...
    jullie ook nog een heel gelukkig nieuwjaar. hier hebben we lekker polonaise gedanst met de familie op frans bauer. wuhahaha oke dat was echt lijp.!!!
    en peter!! niet meer zwemmen met geld ij je zak!!!!!!!!!
    tot gauw..!!

liefs en xxx