Platte oliebollen!!!! mmmmmm - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Platte oliebollen!!!! mmmmmm - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Platte oliebollen!!!! mmmmmm

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

01 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Hello!

We zijn gearriveerd in Thailand. Helaas is ons eilandje niet doorgegaan, want de trein naar Thailand en de bus naar de pier hadden hele erge vertraging waardoor we de boot naar het eiland zouden gaan missen.

Besloten om oud en nieuw aan de oostkust van Zuid-Thailand te vieren, in Songkla dus. Het is helaas een beetje een dood stadje en niemand heeft hier oud&nieuw gevierd. Gelukkig zitten we in een hostel van een Amsterdamse eigenaresse en kregen we gevulde eieren en oliebollen (platgestampt, maar toch wel eetbaar voor mij, Anne vond ze wat minder). Geen party-party dus en vanochtend dan ook geen immense kater. (Is ook wel eens leuk op 1 januari!)

Morgen gaan we door naar het noorden en rond 11 januari gaan we met de boot naar Ko Tao om daar onze duikcursus te doen. We moeten nog even reserveren, maar gaan er vanuit dat we dat wel even kunnen ritselen.

Bij deze nog een aantal foto's van de afgelopen tijd, hier gaat het internet wat sneller...

Groetjes en tot mails,

Peter en Anne

• 01 Januari 2006 - 10:49

Pim:

Ondanks het gemis van het feestgebruis toch een heel fijn 2006 gewenst!

• 01 Januari 2006 - 11:36

Daniel Markus:

Vanuit China een goed 2006 gewenst. Hier was het ook niet bepaald party party. 29 januari is Chinees nieuwjaar. Dan kunnen jullie helemaal los.

• 01 Januari 2006 - 12:24

Francis En Loes:

Wij wensen jullie een fantastisch 2006!!! Zo te zien genieten jullie met volle teugen (zonder champy weliswaar).

• 01 Januari 2006 - 14:31

Marieke & Vicencio:

Popjes!
    Wij doen hier wel aan katers hoor... Heel veel plezier in 2006 en dat jullie maar veel mooie onderwaterbeesten mogen gaan zien!
    Kusje van ons

• 01 Januari 2006 - 17:02

Linda:

Gelukkig nieuwjaar! Met al die plannen van jullie moet het wel een mooi jaar gaan worden! Liefs

• 01 Januari 2006 - 17:09

Govert:

Dat van zonder kater op 1 januari moeten jullie me maar eens leren. Maar gelukkig nieuwjaar gewenst!

• 01 Januari 2006 - 17:12

Suuz En Jeroen:

Lieve Anne en Peter

Het jaar 2006 kan nu al niet meer stuk voor jullie! Dus een heel goed en gelukkig nieuwjaar in het buitenland en toch kijken we nu al uit naar eind juni... Heel veel liefs Suuz en Jeroen

• 01 Januari 2006 - 18:05

Ans En Ko:

lieve schatten
    een heel gelukkig en vooral gezond nieuwjaar.toch jammer dat jullie geen hengels bij je hebt, want ik heb al verschillende ateren gezien, waar ik een beetje van ga kwijlen.

• 01 Januari 2006 - 18:19

Men-o:

Kratten worden pas weggegeven met duidelijk zichtbare 5 dollar biljetten in beeld.

• 02 Januari 2006 - 08:32

Nanja:

Hoi Anne en Peter,

Nog een gelukkig nieuw jaar gewenst!

Liefs Nanja

• 02 Januari 2006 - 14:13

Antoon En Wina:

Dag Anne en Peter

Natuurlijk ook vanuit Uithoorn de allerbeste wensen voor dit nog zeer prille jaar. Wij wensen dat het getal 2006 een geluksgetal voor jullie zal worden. Doei !

• 03 Januari 2006 - 10:23

Caroline:

Heel veel goede wensen voor jullie en hebben jullie die beelden van Java gezien....overstromingen enzo? Gelukkig zijn jullie daar weg. Thailand zal wel kikken zijn, er is genoeg wildlife en geile mannen: dat wordt weer bieren!
    Toedeledoki
    kus van zus