Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

24 December 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Deze keer geen lang bericht. We zitten op een eiland aan de westkust van het schiereiland. Helaas zit het weer niet echt mee en lijken de donderwolken niet snel te verdwijnen. Zodra het mooi weer is zullen we een paar foto's maken (en natuurlijk op de site zetten) waar jullie waarschijnlijk erg jaloers van worden... :-)

We wensen jullie allemaal heeeele fijne kerstdagen toe, met veel gezelligheid en lekker eten!

Na de kerst komt er weer een wat uitgebreider bericht van ons en sturen we wat persoonlijke mailtjes.

Veel liefs,

Anne & Peter

• 24 December 2005 - 08:36

Ans & Ko:

lieve schatten

ook voor jullie fijne feestdagen. geniet er maar extra van, want je zult niet elk jaar op een bijzondere plek zijn mat kerst. liefs ans& ko

• 24 December 2005 - 09:26

Gosse:

Yo Peet en Anne,

Jullie ook hele fijne kerstdagen! (hopelijk zonder donderwolken!)

Groeten,

Gosse

• 24 December 2005 - 10:08

Daphne:

Lieve Anne en Peter,

Jullie ook hele fijne kerstdagen, geniet ervan met z'n tweetjes.
    Liefs daphne en Johan

• 24 December 2005 - 10:54

Vera,Rien, Rogier En Ruth:

Lieve Anne en Peter, Wij wensen jullie ook hele fijne kerstdagen en hopen dat het snel mooi weer voor jullie wordt.
    Heel veel liefs

• 24 December 2005 - 11:09

Liesbeth Kuin:

ik wens jullie samen hele mooie kerstdagen toe en weet, dat het bijzonder is, dat zo met z´n tweetjes te kunnen beleven, liesbeth

• 24 December 2005 - 12:12

Antoon En Wina:

Dag lieve Anne en Peter

Ook wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen toe. Een witte Kerst zit er voor jullie niet in, maar een heel bijzondere Kerst zal het vast en zeker worden.
    Geniet ervan!

Antoon en Wina

• 24 December 2005 - 12:13

Francis En Loes:

Lieverd,
    Ook wij wensen jullie heel gezellige feestdagen! Geniet er met volle teugen van want het moet wel heel raar lopen wil je op deze plek nog eens Kerst vieren.
    Liefs, Francis en Loes

• 24 December 2005 - 12:20

Agnes:

Hey Anne en Peet,

Jullie ook een enorm fijne kerst!!! En wens jullie alvast een geweldig nieuwjaar!! Liefs Agnes

• 24 December 2005 - 14:43

Michel En Marielle:

Hoi Anne en Petor!,
    En wat staat er bij jullie op het menu voor de kerst?! Dit jaar vast geen flappie.
    Groetjes, M&M

• 26 December 2005 - 10:49

Jolan:

hey hey

jullie oo hele fijne kerstdagen toegewenst..
    hopen dat het weer snel wat bij trekt!!!

liefs en xxx
    jolan

• 27 December 2005 - 08:30

Nanja:

Nog leuke dagen gehad? Hier heeft het vandaag nog gesneeuwd!

Liefs Nanja

• 27 December 2005 - 19:50

Jeroen En Suuz:

Lieve Anne en Peter

Hopelijk hebben jullie fijne kerstdagen gehad. Die van jullie duurt niet twee dagen maar acht maanden :) We hebben weer lekker gegeten. En ik kon het niet laten, tijdens het eten van een garnalencocktail en het eten van lyches moest ik echt aan Peter denken, en we hebben jullie beiden wel gemist hoor! Helemaal toen Aernout grappen en grollen maakte ala Petor!

Liefs Suuz en Jeroen

• 28 December 2005 - 09:51

Caroline:

Lieve allebei,

Gisteren heeft het heftig gesneeuwd (voor Nederland) en hebben Jan en ik naar hartelust gesleet ( of is het gesleed?) Ik was het rendier en Jan riep: 'gassen rendier!! waarop ik een versnelling harder ging trekken. Nu is de sneeuw al weer een beetje weg behalve op mijn auto en de daken.
    Gisteren zijn Jan en ik samen naar de bioscoop geweest( kerst bij de lieveheersbeestjes.....een aanrader) en op de brug in Zaandam zijn we keihard gevallen! Het gaat nu wel weer, alleen blauwe knieen en bulten maar heb desalnietemin een vette klacht gemaild naar gemeente Zaanstad. Als ik een bejaarde was (scheelt niet veel) dan had ik zeker al mijn heupen gebroken!
    Kerst in de hotels was druk maar goed verlopen.
    Kus van zus