Verrassing?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Verrassing?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Verrassing?!

Door: Anne & Peter

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

07 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

deze keer geen bericht uit een warm Aziatisch land, maar gewoon uit ons eigen landje. Sinds 2 dagen zijn we namelijk weer terug in Nederland!
Na 5 maanden reizen vonden we het wel mooi geweest. We denken dat het al een beetje duidelijk is uit onze vorige berichten dat we het wel een beetje gehad hadden met alle tempels, irritante mensen die alleen maar aardig zijn omdat ze geld aan je kunnen verdienen en de verstikkende hitte.. Daarom vonden we het zonde om nog 3 maanden door te reizen, als we het toch niet echt meer naar ons zin hadden. En we hadden geen verplichting om weg te blijven natuurlijk.

Nadat we Cambodja hadden gezien zijn we naar Bangkok gevlogen, waar we nog een paar dagen geshopt hebben. De foto's van Cambodja zullen we bij dit bericht plaatsen.

Nu zijn we dus weer lekker terug in Nederland en zijn we al weer redelijk gewend.
Dus nu zijn we werkeloos en wonen we samen :)
Komende maand gaan we inburgeren, video maken (video avondje van 6 uur lijkt ons een beetje lang), foto selectie maken, leuke dingen doen met iedereen, het huis verbouwen om er echt ons huisje van te maken én we hebben ook al een baantje voor de komende paar weken. Veel plannen dus we hoeven ons niet te vervelen!

Onze 'contactgegevens' dan nog maar even:
Peter heeft nog geen nieuw nummer, maar is tijdelijk op 06-49 696 904 te bereiken. Email p.albers@yahoo.com
Anne op 06-18 888 912 en email aemos1982@yahoo.com
Thuis is ons nummer 020-6897383.
Adres: Baarsjesweg 283 I, 1058 AE Amsterdam

We hebben een erg leuke tijd gehad, zullen alles wat we hebben meegemaakt niet snel vergeten, maar zijn nu toch ook wel weer blij om thuis te zijn.

Tot snel?!

Liefs, Anne en Peter

  • 07 April 2006 - 07:29

    Pim:

    Welkom terug!! Nu kan ik tenminste weer hoopvol omhoog kijken als ik jullie woning voorbij fiets in een hoop een glimp op te vatten van een van jullie ;)

  • 07 April 2006 - 07:33

    Lieke:

    Haha! Zeker een verrassing! Ik hou me zeker aanbevolen voor de filmavond (als ie idd niet 6 uur is)!

    Hopelijk tot snel!
    XXX Lieke

  • 07 April 2006 - 09:07

    Gosse:

    Leuk dat jullie weer thuis zijn! Ik kom zeker snel eens langs in jullie huisje om de foto's en film te zien!

    Tot snel!

  • 07 April 2006 - 09:35

    Ans&ko:

    we hebben genoten van jullie verslagen, maar zijn blij dat jullie terug zijn.

  • 07 April 2006 - 09:54

    Alex:

    POPJES!! Ik kreeg vannacht al een sms-je van Saar met dit nieuws. En daar wordt ik natuurlijk graag even voor wakker. Tot snel.

  • 07 April 2006 - 12:08

    Lieke:

    Oeee ik bedenk me ineens dat jullie nu mee kunnen gaan liften! Tijd en zin? We vertrekken de 28! Dan is het toch wel weer tijd voor een beetje buitenland?

    XXX Liek

  • 07 April 2006 - 13:13

    Nellie:

    ER gaat geklaverjast worden, watzeg ik? er gaat SNEL geklaverjast worden!!!!!!!Fijn hoor!! welkom terug!!

    kus Nellie

  • 07 April 2006 - 19:41

    Michiel:

    Tss, op het moment dat ik toe ben aan vakantie, hebben jullie er alweer genoeg van ;) Ik hou me ook aanbevolen voor de filmavond!

  • 08 April 2006 - 20:33

    Frieda:

    He!!

    Toch wel onverwacht ineens terug, ook zeer begrijpelijk!! Gezellig om jullie binnenkort weer te zien!

    kus Frieda

  • 10 April 2006 - 17:29

    André&Wendy:

    Leuk dat jullie weer in het land zijn.
    We trainen nog steeds op de dinsdag van 19.00 tot 20.30 dus hoop je daar weer snel te zien en te spreken.
    Groetjes Wendy& André

  • 12 April 2006 - 10:00

    Deborah:

    Huh? Ik kreeg opeens jullie mailtjes niet meer, dus ik zocht jullie site zelf maar eens op. Blijken jullie al een week terug te zijn! Ik kan het me goed voorstellen, ik had na 3 weken al genoeg van alle kerken die er hetzelfde beginnen uit te zien.. Maar Peet, binnenkort even bijkletsen, want ik heb nieuws! laat ff weten als je een nieuw nummer hebt! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne en Peter

3 maanden naar Azie!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 75685

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 03 Mei 2015

Azie 2015

02 November 2005 - 03 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: