Wij zijn heel blij met Laurens! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne en Peter - WaarBenJij.nu Wij zijn heel blij met Laurens! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne en Peter - WaarBenJij.nu

Wij zijn heel blij met Laurens!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Anne en Peter

14 September 2006 | Ecuador, Quito

Hello allemaal!
We zijn al enkele dagen op de Galapagos-eilanden en het is ge-wel-dig!

Na ons vorige bericht zijn we vanuit Quito zuidelijk gereisd dwars door de Andes. Spectaculaire uitzichten en originele dorpjes waar iedereen nog in klederdracht rondhobbelt.

Afgelopen maandag zijn we hierheen gevlogen. We zijn meteen in een miami-vice speedboot gesprongen en met hoge snelheid werden we naar een ander eiland gebracht. Na de twee uur durende achtbaan was onze rug redelijk pijnlijk, maar ons doel was bereikt!

Op het eiland (Isabela) hebben we de volgende ochtend Laurens ontmoet met zijn groep. We mochten gratiz en voor niks mee met hun tour naar de vulkaan op dat eiland. Na een helse wandeling over een uitgestrekt maanlandschap hadden we wel een mega-mooi uitzicht.

Die nacht zijn we met hun boot meegevaren naar het eiland (Santa Cruz) waar we nu nog steeds zitten. Gisteren zijn we weer de hele dag met Laurens op stap gegaan: Heel veel grote landschildpadden gezien, prachtig!

Morgen gaan we op onze eigen 8-daagse cruise! En dan vliegen we de 22e weer terug naar het vaste land.

Tot mails,

Peter & Anne

• 14 September 2006 - 19:51

Men-o:

Dat vrouwtje is net zo gekleed als al die panfluit-bedelaars in de stad ... dus DAAR komt het vandaan.

• 14 September 2006 - 20:45

Ans &ko:

wat een mazzel hebben jullie.
    zijn de eilanden net zo mooi als dat ze beschreven worden?
    hou Laurens maar in ere want dit is echt genieten voor jullie zeg

xxxxxxxxx

• 15 September 2006 - 09:48

Lillian:

Wow, dat is toch wel de droom van elke bioloog zeg (en dus ook van mij ;))!! Ik ben erg benieuwd wat jullie nog maar gaan zien, maar weet zeker dat ik hier ga zitten balen..jullie daar, ik in de collegebanken :s!
    Liefs Lillian

• 15 September 2006 - 13:25

Joke Servicepunt:

Dat was een (opzettelijk?) misleidende titel van het berichtje. Ik dacht even "dat hebben ze snel gedaan.....".
    Wat een prachtige foto's weer. Dat 'vrouwtje op de markt' is mooi voor een aquarel.
    (Maar waarom die mensen in klederdracht 'rondhobbelen'begrijp ik niet, Peter.)
    Nog heel veel plezier en mooie beelden op jullie netvlies en in de camera. Ik kijk uit naar jullie volgende bericht.

• 15 September 2006 - 19:08

Liesbeth:

Te gek, dus toch, wat we altijd hadden gedacht. Schiet wat mooie plaatjes van een schildpad . Nog heel veel mooie ervaringen gewenst, liesbeth kuin

• 17 September 2006 - 12:54

Daphne:

hoi luitjes,

Het klinkt allemaal weer fantastisch. En gratis mee reizen is natuurlijk heerlijk.Wat een enorme schildpad, prachtig. Nou genieten en ben erg benieuwd naar de volgende foto's.

Liefs Daf en Johan

• 18 September 2006 - 07:17

Mita:

Dat klinkt allemaal erg goed! Veel plezier verder! Ben benieuwd.

lfs

• 20 September 2006 - 21:03

Aernoe:

dat klinkt goed. schildpadden zijn voor in de soep, zoals je weet, en laurensens zijn voor in de hockeyclub. Vlot terugsturen dus als je er klaar mee bent. 't zou per slot ook wel eens leuk voor ons zijn als er eens een knappe man de revue passeerde.

Groet, Aernoet